dinsdag 2 oktober 2007

Astrale uitstapjes 'niet altijd ongevaarlijk'



Astrale uitstapjes 'Niet altijd ongevaarlijk'. Maar dat wist je natuurlijk al.
Leuk dat het schilderij 'Vliegen' is gebruikt voor de omslag van het tijdschrift Paravisie van oktober. Heeft de redactie leuk gekozen zo; titel en schilderij passen goed bij elkaar. Oplage van 30.000; niet gek.
Het schilderij is ook nog te koop. Via Vladimir & Hiemstra Art Promotion and Sales. Kost je een vermogen, maar dan heb je ook wat. Nee hoor, dat valt wel mee. Openingstijden Vladimir & Hiemstra: maandag: 9-17, dinsdag: 9-17, woensdag: 9-17, donderdag: 9-17, vrijdag: 9-17, http://www.vladimirenhiemstra.nl/ Gestelsestraat 102a Eindhoven, Nederland 040-2920710.
Je vind ze ook op mijn website http://www.mauritsbeenackers.nl/ onder 'exposities'.

4 opmerkingen:

Gert zei

Dat is hele goede PR!

Stone zei

Jouw schilderij staat heel mooi op het tijdschrift, ook in het eggie!
Zojuist hebben we 2 exemplaren aangeschaft.
Groetjes, Ad en Chiena

Anoniem zei

Waar is het tijdschrift te koop?
Mau

Maurits zei

Ja, mooie reclame he?! Was laatst bij een koper die een kalender had waar werk van mij opstond. Was ik alweer vergeten van die kalender. Voor een goed doel. Had zelf nog geen kalender ontvangen. Nogeens opvragen. Maar goed. Ja goede reclame.

Het is nu 22.50 donderdagavond, de werkweek zit erop. Druk druk jongens. Maar leuk leuk. Houd wel van een beetje uitdaging. Heb net ook geschilderd aan de serie nazomerzon. Heb er weer een paar af. Zal ze binnenkort publiceren. Heb een rosétje op, een broodje en zit een beetje met ontbloot bovenlijf (om mijn blouse niet met verf te besmeuren en tegen de warmte) achter mijn computer te rommelen.

He Maussie zus, ik weet niet waar je het tijdschrift kunt kopen. Even googlen, dan ben je er zo denk ik. Het is me een blad...

Liefs, Maurits.